Apakah no. anda?

Go down

Apakah no. anda? Empty Apakah no. anda?

Post by aen2112 on Thu Sep 18, 2008 5:56 pm

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no..1



Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2



Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3



Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4



Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5



Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6



Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7



Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8



Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9



no.1

----

Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam

asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului

dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak

pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia

yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan

orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan

dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat

belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda

ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda.

Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.



no.2

----

Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda

berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka

bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and

perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar

diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda

juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam

muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang

keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda

boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda

juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda

adalah no.2, 5, 9.



no.3

----

Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama

dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah

keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat

pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan

dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja

keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua

daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan,

kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang

itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta

di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia

ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.



no.4

----

Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan

orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang

rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni.

Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah

tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda

kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan

menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada

anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun

anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.



no.5

----

Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara

hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan.

Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan

kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan

minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang

yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan.

Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda

mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.



no.6

----

Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa

perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai

dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati

(tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa

yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda

mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan

mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan

mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.



no.7

----

Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang

realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang

pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu

panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk

keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali

sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah

dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang

bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.



no.8

----

Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami

anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga

mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan

anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa

anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang

disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah

membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan,

keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.



no.9

----

Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental.

Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang

sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima

cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda

selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah

semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka.

Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain

percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain.

Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6.
aen2112
aen2112
PhD Holder
PhD Holder

Number of posts : 559
Age : 32
Location : Kampar,Payrock
Life Quote : berkawan bio ramai..bercenta bio satu...
Registration date : 2008-07-08

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by sakurafie on Thu Sep 18, 2008 9:34 pm

wahh..hehehe~..aku mmg sesuai ngan mr jae~.. cheers ..walopon sbnrnye ade gak sesuai ngan org len..hahah~..


Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no..1

no.1

----

Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam

asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului

dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak

pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia

yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan

orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan

dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat

belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda

ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda.

Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.


Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8

no.8

----

Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami

anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga

mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan

anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa

anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang

disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah

membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan,

keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.



cheers cheers
sakurafie
sakurafie
Master Holder
Master Holder

Number of posts : 423
Age : 33
Location : di suatu tempat~
Life Quote : Life itself is a beauty...
Registration date : 2008-07-13

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by aen2112 on Thu Sep 18, 2008 10:37 pm

sukenye die...=p
aen2112
aen2112
PhD Holder
PhD Holder

Number of posts : 559
Age : 32
Location : Kampar,Payrock
Life Quote : berkawan bio ramai..bercenta bio satu...
Registration date : 2008-07-08

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by yatto on Fri Sep 19, 2008 4:44 pm

no.2

----

Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda

berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka

bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and

perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar

diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda

juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam

muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang

keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda

boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan
. Anda

juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda

adalah no.2, 5, 9.


waaa....nape mahatma gandhi T-T........ wawawa...
owh.. xleh dterime nih..pastu dah la x sswai ngn micky T-T...ish2
yatto
yatto
Primary School
Primary School

Number of posts : 79
Age : 33
Location : Home sweet Home~
Life Quote : i cant be who you r ~
Registration date : 2008-08-25

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by sakurafie on Tue Sep 23, 2008 2:37 am

..wahaha..mesti la aku ske cik aen~..hehe.. Very Happy

to yat:..aku sesuai ngan micky gak..huahuahua~.. Laughing
sakurafie
sakurafie
Master Holder
Master Holder

Number of posts : 423
Age : 33
Location : di suatu tempat~
Life Quote : Life itself is a beauty...
Registration date : 2008-07-13

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by aen2112 on Tue Sep 23, 2008 1:34 pm

sakurafie wrote:..wahaha..mesti la aku ske cik aen~..hehe.. Very Happy

to yat:..aku sesuai ngan micky gak..huahuahua~.. Laughing




hah?ko ske aku cik fila?ngeee~

aku sesuai ngn hyunjoong.xiah,changmin ngn u know..haha=p

sukenye lah wei...wink~
aen2112
aen2112
PhD Holder
PhD Holder

Number of posts : 559
Age : 32
Location : Kampar,Payrock
Life Quote : berkawan bio ramai..bercenta bio satu...
Registration date : 2008-07-08

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by sakurafie on Tue Sep 23, 2008 1:37 pm

..ceh..aku ske ape yg no2 ni kate..sbb sesuai ngan mr jae..n mr chun~.. Very Happy ..eh cik aen..ko on9 ar ym skang..ade bnda nk btau ko nih~.. Razz
sakurafie
sakurafie
Master Holder
Master Holder

Number of posts : 423
Age : 33
Location : di suatu tempat~
Life Quote : Life itself is a beauty...
Registration date : 2008-07-13

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by mrkit on Sat Nov 01, 2008 11:34 pm

aku nyer no "M"....hehe...dulu cegu saya ajar..no.. "M" jer...
mrkit
mrkit
Primary School
Primary School

Number of posts : 16
Age : 33
Location : around malacca & selangor
Life Quote : Keep it simple,stupid (KISS)
Registration date : 2008-09-12

Back to top Go down

Apakah no. anda? Empty Re: Apakah no. anda?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum